نازمهر

من و زندگیم و شما

نازمهر

من و زندگیم و شما

به یاد ایام قبل

چند روزی هست تو خونه اینترنت ندارم و خوشبختانه اینترنت همراه هم نمیتونم استفاده کنم از بس داخل خونه بد آنتن میده.

اول برام عجیب بود از بقیه حدود شونزده ساعتی بیخبر باشم ، اما بعد یادم اومد تا همین چند وقت قبل اینقدر درگیر ریز و جزئیات وقایع و احساسات اطرافیانم نبودم ، یعنی بیشترمون نبودیم ، اینقدر گزارش لحظه به لحظه بهم نمی دادیم ،فرت  فرت عکس نمی فرستادیم و اقلا یه چند ساعتی مغز و فکرمون رها بود از خیلی چیزها .

الان که کلا مودم مشخص میکنه من حاضر باشم یا غایب.حاضر باشم بیخود میکنم جواب ندم، باید کلا در دسترس باشی، البته خودم هم به اشتباه انتظار دارم که بقیه هم جوابگوی من باشن.

گند زدیم به آرامشمون دستی دستی.

خلاصه خدا رو شکر تا ساعتها تو خونه منم و تلویزیون و بیخبری که به امید خدا همیشه خوش خبری باشه.

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
گیتی 14 - دی‌ماه - 1396 ساعت 19:53 http://fileazmoon.com

سلام .اگر مایل به تبادل لینک هستین لطفا منو با عنوان " دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه " لینک کنین و خبرشو بدین تا منم شما رو با هر عنوانی که دوست داشتین لینکتون کنم .ممنون .

فیدلاگ 18 - اردیبهشت‌ماه - 1396 ساعت 02:24 http://feedlog.ir

خیلی وقته خیلی از وبلاگ ها تبدیل به کوچه های بن بست شده اند. اگر مایلید برای رونق دادن به وبلاگ نویسی در کنار نرم افزارهای شبکه اجتماعی با ما همگام شوید، به سایت فیدلاگ که تازه افتتاح شده یه سری بزنید و با عضویت در آن، سرویس منحصر بفرد آن را که در ایران توسط هیچ سایت دیگه ای ارائه نمیشه دریافت کنید. با استفاده از این سرویس، به محض انتشار یک پست جدید، چه توسط شما و چه دوستانتان، همه دوستان از آن مطلع می شوند و در بخش پیوندهای وبلاگتان، علاوه بر عناوین صفحات دوستان، آخرین مطلب آنها نیز نمایش داده می شود. و البته این لیست بر اساس تاریخ انتشار مطلب نیز مرتب می گردد. توضیحات بیشتر در سایت http://feedlog.ir

saeed Farahani 24 - اسفند‌ماه - 1395 ساعت 00:00 http://www.asemanmarefat88.blogfa.com

با سلام[زبان]
بسیار زیبا[گل]
به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشوم[بدرود]
موفق باشید[قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد