نازمهر

من و زندگیم و شما

نازمهر

من و زندگیم و شما

سلامی برای شروع

سلام بر هرکسی که از اینجا گذر میکنه.

سلام بر خودم و وبلاگ خالی از زندگی و جریان و هر روح حیاتی.

دلم میخواهد شروع به نوشتن کنم.

کوتاه

اما مستمر

دلم گرفته از بس همه به خاطر شرایط نادرست فضای مجازی یا وبلاگهاشون رو میبندن یا رمزی میکنن.

اما من دیگه میخوام بنویسم، از بس حال و هوای نزدیک عید رو دوست دارم.

خداوند همه رو سالم و سلامت حفظ کنه و فضلش رو شامل حالمون کنه.


یا حق



نظرات 1 + ارسال نظر
آقای پدر 21 - بهمن‌ماه - 1395 ساعت 18:41 http://daddyon.blog.ir

من از هر کسی که اقدام به نوشتن بخصوص وبلاگ بکنه، استقبال میکنم. فقط آمادگی دشمنی و چه میدونم اهانت و بد وبیراه رو داشته باش. تازه اینجا میفهمی تعداد آدمهای پر مدعای بیمار زیاده.

من در گذشته حسابی مشغول وبلاگ نویسی بودم.
اما خوب الان تصمیم دارم با یه هویت جدید بنویسم.
به قول شما تحمل بالا میخواد عواقب این نوشتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد