نازمهر

من و زندگیم و شما

نازمهر

من و زندگیم و شما

شنبه زیبا

این دو روز آخر هفته رو خیلی دوست داشتم.

اصلا وقتی  همسر باهام مهربون میشه و مثل قدیم ها همه اش کنارمه کشتزار کشتزار قند و نیشکر تو دلم آب میشه.

نمیخوام بگم الان مشکل داریم، نه اصلا ، چون در گذشته خیلی زیاد بهم توجه میکرده و الان گاهی به علت مشغله بالا و گاهی بعلت برودت در روابط ازم دور میشه دلم خیلی میگیره.

این دو روز با مهمونی بازی و رفتن به یه رستوران عالی برام خاطره انگیز شد.

جمعه عصر هم طبق دلخواهم پیش رفت.

همیشه دوست دارم جمعه بعدازظهر خونه باشم، حمام رفته باشم و لباسهای فردا رو اتو زده آماده کرده باشم، یه نهار توپ هم خورده باشیم و شام رو یه چیز خیلی سبک بخورم و شبم به موقع بخوابم تا شنبه رو شاد و سرحال و سحرخیز شروع کنم.

به قول  همسر میگه تو وسواس پیدا کردی زود بری سرکار ولی من اینو وسواس نمیدونم ، واقعا لذت میبرم که حدود یک ربع به هفت از خونه بزنم بیرون و زود برم سرکارو تازه چهل و پنج دقیقه بعد از رسیدنم کم کم سر و کله بقیه همکارها پیدا بشه.این برام لذت بخشه و دیر اومدن اصلا حالم رو بهم میریزه.

یا حق

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا 7 - خرداد‌ماه - 1397 ساعت 23:40 http://cheraghidarofogh.blogsky.com

من که تقریبا ۱۰ سالی می شه کارم تو خونس. اما قبلش که کارم بیرون از خونه بود هیچ وقت سر موقع نمی تونستم حاضر باشم. همیشه تاخیر داشتم. همیشه با زور و بدبختی بیدار می شدم از خواب.
خوبه که می تونی زود بیدار شی

من شب زود میخوابم. برای همین میتونم زودبیدار بشم.

ایرانی همیشه بزرگ جاودانه پارسی:پیشاهنگ اندیشه ودانش وهنردرجهان

مهناز 5 - مهر‌ماه - 1394 ساعت 11:33 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم.چه آخر هفته خوب و عشقولانه ای داشتی
منم خیلی تو وقت شناسی وسواس دارم و همیشه زودتر از بقیه میرسم و بدقولی آدمها از همه بیشتر عصبانیم میکنه.
همیشه شاد و خوشبخت و موفق باشی عزیزم

بانوووو 28 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 18:54 http://kajeshisheei.blogsky.com

سلام.وای منم همیشه خیلی وقت شناسم و همیشه زودتر از دوستام میرم سر قرار.ولی این خصوصیت برای من خیلی سخته چون دوستام همیشه حدود یک ساعت تاخیر دارن
راستی به وب من هم بیاین

بله دیگه امثال ما زیادیی سختگیر هستن و در مقابل اونها خیلی آسانگیر

ارکیده 21 - شهریور‌ماه - 1394 ساعت 19:17

سلام چه اسم جالبی دارین؟ به چه معنیه؟

والا تو جستجویی که کردم معنی مهرناز،زیبا چون خورشید رو میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد